Min verktygsback

 
Idag har jag äntligen blivit klar med inredningen och fastsättningen av verktygen i locket på verktygsbacken. Känner mig väldigt stolt och nöjd över resultatet. Japansågen har jag infälld i en träbit som man kan vika ut och för att undvika att den faller när man stänger locket har jag lagt en magnet på baksidan, passade även på att dekorera den genom att bärnna in en bild på en Amstaff med rostett. Tycker sågen är pricken övet i, blev så snyggt. Sen har jag sågat runt verktygen och limmat fast träbiten och satt hakar med olika öppnings funktioner som var en knepig men rolig grej att göra. Sen har jag även en ställning åt stämmjärnen, prylen och skruvmejslarna. Snyggt och praktiskt. bara själva verktygsbaken kvar nudå att fixa fack i, men jag kan inte riktigt förstå vitsen med det då allt ligger så fint i en enda hög nu bara att gräva lite så har man verktyget man söker, jättelätt. Det kommer ju ändå se ut så om man så skulle bygga 50 olika fack xD 
 
 
 

Kommentera här: